Kapitola XCV. – Konec Marinády dekorativních aspektů

Kompjůtr podojíš – Vystoupit ze starých struktur – Veřejný nepřítel číslo jedna

 

 

   Úvodní slovo Bolka Polívky: "Exit nenazvučíš." Na dvaceti metrech čtverečních se koncert může proměnit třeba v sólo na djembe s kytarovým přizvukováním a slabým bzučením ostatních nástrojů někde v pozadí, to podle toho, kde sedíte. Perkuse každopádně dominují. zcr pro jistotu vypíná mikrofon. Zvuky se nepředvídatelně proplétají, chvílemi není poznat, co produkuje laptop, co je zpětná vazba a co značí, že se některý z instrumentalistů konečně pomátl. Waiders moudře promlouvá jen mezi skladbami, takže ho poprvé pořádně slyším a dokonce i pozorně poslouchám – do Akademického senátu FF UK bude zvolen v životní formě. "Skladba ku příležitosti vystoupení ČR ze Severoatlantické aliance…na tomto koncertě je předpremiérována." Převtělení kapely v členy ÚAA FF UK a jejich přímé nadřízené. Přesně zvolená délka vystoupení. Historické zjevení notového stojanu. zcr a jeho činel nalezený na smeťáku přímo v prostorách klubu. Korveks nedělá hudbu, ale muzikoterapii, obzvlášť dostane-li do ruky bonga.

 

   Fanoušci jedoucí za námi přes půl Evropy. Fanoušci, kteří nedojeli. Ohromné množství mně zcela neznámých lidí (no dobrá, necelá polovina). Zběžné seznámení s Hatifnat, při němž jsem působil jako nedovyvinutý nadutec.

 

 

   Válec, klávesový virtuos a jedna z hvězd večera, muž zdržující kvůli svému pseudocitovému položivotu začátek vystoupení, obětavý pomocník při přepravě techniky, autor vtipných a výstižných replik:

   "Zahraj septakord… Hezky." – "To nebyl septakord. Nevím, co je septakord."

   Po hlukovém vyvrcholení skladby: "Dobrý, ne?" – "Ano. Jen jsem ohluchl."

 

 

   Z reakcí v dobovém tisku:

   Vynikající soundtrack k mým nočním můrám. David G.

   Jaký "Dovolte, přátelé?" Ty jsi můj úhlavní nepřítel! Impozantní žena v úzké chodbě.

 

 

   Frajersky hlásat, jak člověk své přátele odnaučil ptát se. Pak zapnout ICQ a být zavalen otázkami.

 

 

 

 

   Bylo to skvělé, já to jen nedovedu napsat.

 

 


9 comments
  1. Fanuška, která nedojela said:

    Otírám hořké slzy zklamání, přikládám teplé náčinky a s nadějí vzhlížím k budoucnosti…

  2. zcr said:

    Hatifnat mi byla zatajena.A do vlastních řad: na program příští derniéry navrhuji zařadit kus pro sólové djembe s názvem „Hoďte na něj deku“.

  3. hatifnat said:

    Corwex: A na koho ze jsi tak pusobil?zcr: Nebyla, akorat se nepredstavila.Bylo to uzasne. Na miste jsem se k tomu s pohotovosti sobe vlastni nedostala, tak alespon tady – diky!

  4. Takhle si představuji rekace na pořádný koncert!Hatifnat, pokud jsem byl trapný jiným způsobem, jsem velice rád:-)zcr, Marek přece sám navrhoval, že přijde v burnusu…

  5. Marek said:

    deku nemam, bude stacit celta?To je fakt, ja ten burnus fakt propagoval…kazdopadne s dekou souhlasim pokud mi vystrihate otvory pro dychani:-) Musej se holt kuci naucit tocit knoflikem

Napsat komentář